Pracownik do ds. przygotowania ofert i zleceń z zakresu remontowo-budowlanego

Firma GTL-SERVICE Sp. z o.o. z siedzibą z Pyrzowicach poszukuje specjalisty ds. przygotowania ofert i zleceń z zakresu remontowo-budowlanego. 

Zakres obowiązków:

  • sporządzenie kosztorysów dot. ofert i zleceń dla projektów z zakresu remontowo - budowalnego 
  • sporządzanie protokołów powykonawczych oraz kosztorysów powykonawczych 
  • pozyskiwanie zleceń remontowo - budowlanych
  • pozyskiwanie i analiza ofert podwykonawców
  • kalkulacja kosztów w oparciu o specyfikację robót
  • utrzymywanie dobrego kontaktu z podwykonawcami i kontrahentami 
  • uzgadnianie zakresu i terminu robót

Nasze wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie techniczne ( budownictwo lub pokrewne ) 
  • doświadczenie w zakresie kosztorysowania 
  • dobra znajomość powszechnie stosowanych i niezbędnych narzędzi informatycznych (MS Office)
  • mile widziane: znajomość programu kosztorysowania Norma Pro 

Prosimy o przesyłanie CV na adres agrobelny@gtlservice.com.pl i zawarcie klauzuli w CV:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskikego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania odpowiedzi tylko do wybranych kandydatów.